ثانیه های گمشده من

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست / آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟

ثانیه های گمشده من

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست / آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟

ناگفتنی های من :)

میگردم دنیا رو. تو تک تک آدم هایی که میبینم میگردم. میگردم تا پیدا کنم بی رحمی ای نظیر اون چیزی که تو داشتی. میگردم تا باور کنم انسان های دیگه ای هم هستن که بتونن انقدر بی رحم باشن. انقدر سنگدل باشن.  

آخه کجای دنیا دوست داشتن رو اینطور تعریف میکنن؟! کجای دنیا با کسی که دوستش دارن این طور رفتار میکنن؟! چطور یه انسان میتونه انقدر خودخواه و بی رحم باشه؟! چطور؟!  

برگرد! به پشت سرت نگاه کن! ببین چه کردی؟! نگاه کن! تمام روزهای من رو ببین. تمام این شکستن ها و خرد شدن ها رو ببین. این وجود آش و لاش شده رو ببین. تو خطوط چهره ام دقیق شو. غم هایی که دیدنشون نیاز به دقت فوق العاده ای نداره ببین. ببین چه بلایی به سرم آوردی. ببین چی کار کردی. ببین! این کمترین تاوانیه که باید به خاطرش پس بدی. باید برگردی و نگاه کنی که چی کار کردی. باید این چهره و وجود در هم شکسته رو به خاطر بسپری. باید کنار اون صدای شاد و آدم پرانرژی، این تصویر رو و این صدای گریه رو هم بذاری. باید تا عمر داری این دو تا رو جلوی چشمت ببینی و بفهمی با من چه کردی. باید ببینی.  

ببینی و درک کنی یعنی چی، وقتی ازم میپرسه چرا نمیخوای ازدواج کنی؟ و میگم چون نمیتونم مردی رو دوست داشته باشم. باید این رو بفهمی. بفهمی که چطور فرصت ها رو از خودم میگیرم. زخمی که زدی عمیق تر از این حرف هاست که بشه با 2 شب خوابیدن و 2 روز پرکار فراموشش کرد.  

نه. تو هیچ وقت به من دروغ نگفتی. هیچ وقت. اشتباه از من بود. اشتباه از من بود که هیچ وقت ازت نپرسیده بودم تا چه حد میتونی بی رحم باشی. تو هیچ قولی ندادی که بهش عمل نکنی. اشتباه از من بود که نتونسته بودم تو رو تا این حد بی احساس تصور کنم. اشتباه از من بود که دوست داشتن رو اشتباه فهمیده بودم. اشتباه از من بود که دوست داشتن و بی رحمی رو کنار هم نتونسته بودم تصور کنم. تو خوب بودی و هستی. اشتباه از من بود. فقط من. برنگرد. خرد شدن من مال خودم. خوش باش.

نظرات 12 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://301040.blogsky.com

ای بابا!!!!
مشکلات خانوادگی!؟

[فاقد ارزش کافی برای جواب دادن!]

سایه پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 11:12 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

یه جو معرفت ندارن
دیدی؟!!!

[فاقد ارزش کافی برای جواب دادن!]

عرفان جمعه 11 دی 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://abremohajer.blogsky.com

خواهر خوبم !هر شکستی مقدمه پیروزیه.
چه بسا خدا می خواسته با قرار دادن او
در زندگی شما کاری کنه که یه مقدار به خودت بیای
و محبت خودتو بی حساب و کتاب به هر کسی که از راه می رسه تقدیم نکنی
در ضمن بدترین کاری که تو این قضیه می تونی بکنی اینه که دیگه از هر چی پسره متنفر بشی و از اون بدتر اینه که درجا بزنی و دیگه بشینی و به قول معروف خونه نشین بشی
همه ادم ها کم یا زیاد درگیر این مسایل شدن مهم اینه که فراموشش کنی و جلو بری و از این به بعد سعی کنی هوشیارانه تصمیم بگیری و انتخاب کنی
یه توصیه برادرانه دیگه هم برات دارم:همیشه سعی کن همه رو دوست داشته باش اما تا مادامی که به کسی اطمینان کامل نکردی دلبسته نشو مخصوصا جنس مخالف
اونم با این برنامه های ماهواره ای که میزارن دیگه خودت می دونی که...
چه نظر طولانی شد.
شبت بخیر . فراموشش کن به قول معروف این نیز بگذرد
((محبت تو نسبت به یک شی تو را نسبت به ان نابینا و گنگ می کند پیامبر اکرم(ص)))

یا پستم رو درست نخوندید یا متوجه منظورم نشدید.
یادم نمیاد گفته باشم از هرچی پسره متنفرم. عبارت دقیقش رو میشه نشونم بدی؟
این نصیحت ها رو هم 100 بار شنیدم تا حالا با عرض معذرت و خودم حفظمشون. کلا هدفم از زدن پست راهنمایی خواستن نبود. ولی ممنون بابت وقتی که گذاشتی

سحر شنبه 12 دی 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://saharmojab.persianblog.ir

به به
میبینم که به زخم دلت نمک زدن
بابا دقعه ی قبل گفتم که هر موقه نخواستی آدرس خونه ی مارو بده
بس که تو مسرف و کم عقلی بخدا !!

درسته نمیخوام، ولی دیگه نمیتونم انقدر بد کسی رو بخوام که آدرس خونه ی شما رو بدم! اون دنیا چی جواب خدا رو بدم به خاطر بدبخت کردن پسر دسته گل مردم؟! :دی

سحر شنبه 12 دی 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

خارج از شوخی!
تو تا [خودت]! خوده خودت! میفهمی؟؟؟ خودت!!!!! آقا! خودت! تا خودت نخوی هیچ موقع نمیتونی با هیچ مسئله ای کنار بیای!
والسلام!

سحر شنبه 12 دی 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

تصحیح میکنم: خارج از شوخی!
تو تا [خودت]! خوده خودت! میفهمی؟؟؟ خودت!!!!! آقا! خودت! تا خودت *نخوای* هیچ موقع نمیتونی با هیچ مسئله ای کنار بیای!
والسلام!

درست میگی، تا خودم نخوام نمیتونم کنار بیام. ولی برای کنار اومدن فقط خواستن من گاهی کافی نیست (شرط لازمه ولی کافی نیست :دی)
خواستم، چندین ماه هم به ظاهر کنار اومده بودم و فراموش کرده بودم و حتی با خواستن اون هم، نخواستم. ولی مثل یه زخم عمیق میمونه که یه پانسمان سطحی کرده باشی. خیلی طول نمیکشه که دوباره سر باز میکنه. من یه دنیا سوال جواب نگرفته دارم. بدون دونستن جوابشون آروم نمیگیرم! (یادته که؟ :) )

سحر یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

قبول دارم ...
تا جواب نگیری آروم نمیشی
حداقل بخاطر خودت هم که شده جوابهایی در حد قانع شدنت پیدا کن!!!
:دی
خطم هم: مزاحم تلفنی داشتم! لامصب فحشی نمونده بود که بده! مردم روانی اند دیگه! :دی
منم زدم کلا گوشی رو خاموش کردم
اگر کارم داشتی تک بزن به تلفن خونه. بهت زنگ بزنم

حرف های خودم رو تحویل خودم نده ها!

سحر یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

از این خیلییی خوشم میاد:

[-O

سحر دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

همینجوری اومدم مزاحم بشم. یه لیوان آب بده در راه خدا

بچه برو جلو در خونتون بازی کن! :دی

عرفان سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://abremohajer.blogsky.com

سلام
چرا بخش نظرات شما توی گوگل وجود داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برو تو گوگل بی زحمت
نشانی وبلاگ منو وارد کن
دو تا گزینه نشون می ده
یکی سرنخ هایی از یک فراموش شده
یکی نظرات در باره موضوعی که مطرح کردی
عجیبه
خود شما وارد کردی یا موتور جستجو خودش وارد کرده
اشکال نداره اما برام سوال پیش اومده؟
لطفا بهم جواب بده در اولین فرصت لطفا
لااقل از ما می پرسیدی
ازت دلخور شدم سرکار خانم گل

سلام
نمیدونم. نه من وارد نکردم.
ایام امتحاناته وقت نکردم جواب بدم کامنت ها رو.
بعد ببخشید چی رو از شما میپرسیدم؟!

عرفان شنبه 19 دی 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://abremohajer.blogsky.com

منظورم اینه یاداوری می کردی که این نظرات رو
قراره در معرض دید عموم قرار بدی
منظورم تو گوگله(نه تو وبلاگ شما)
البته حالا که گفتی من این کارو نکردم
باشه قبول دارم
گفتی چی رو باید می پرسیدم؟
منظورم یه جورایی امانت داری بود
نظر با توجه به مطلب پستت و زمان و مکان و خیلی از چیزهای دیگه است
در هر صورت به قول معروف:
صلاح مملکت خویش خسروان دانند
و منم مطمئن شدم که شما این کارو نکردی
هر چند چیز خاصی هم نبود
برات ارزوی موفقیت در امتحاناتت اونایی که باقی مونده می کنم
امری نیست...
پس فعلا

سحر شنبه 19 دی 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

چه خبرا؟؟؟
خوبی؟
میگم این مسنجر من دو روزه باز نمیشه
نکنه باز تظاهراته؟؟؟
مال تو چی؟

من مشکلی ندارم. احتمالا تنظیماتش بهم خورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد